a week later.


Nu är det en vecka sedan jag var i Uppsala. Jag är fantastiskt nöjd med resultatet från förra helgen då jag stod på marknaden på Vdala nation.  Lokalen, människorna har lämnat ett häligt minne efter sig. Jag kan inte säga annat än att det var otroligt roligt att möta mina kunder direkt på plats och skapa nya kontakter. Jag vill tacka alla som befann sig på marknaden och besökte mitt bord. Jag uppskattade alla härliga kommentarer och alla glada miner som passerade förbi! Jag ser fram emot framtiden och framförallt den här hösten då det känns som att vad som helst kan hända! Bilder från marknaden är påväg och jag hoppas på att ni som handlade vill skicka bilder på er och era nyinköpta plagg med emmapettersson design. 

Håll utkik efter fler evenemang till hösten. Uppsala satte sig djupt i mitt hjärta och jag kommer defenitift att återvända!

Många varma höstkramar från Emma Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0