Välkommen till min blogg!

Välkommen till design av mej  Emma Pettersson. Här kommer ni kunna se mina kollektioner och kreationer. Efter en lång och härlig resa runt vår vackra jord, har jag nu samlat ihop inspirationen och fått ihop en heldel sommarpärlor.
Jag har inspirerat av de mängder av klädkulturer och spanat efter vad människor faktiskt har på sej. detta har resulterat i en kollektion med variation i både färg och form.
För att finna helheten i kollektionen har jag fokuserat min design i vissa mönsterkonstuktioner och hittat en balans i färgvalen.  Här finner du flätat, snurrat, vriden och stort som smått......

Hoppas du gillar det!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Emma!

Shit vad kul att du har skapat en blogg!! Kommer såklart att följa den eftersom jag är ett utav dina största fans! Du är så duktig och dina kläder är supersnygga!!

Puss Puss

2009-06-25 @ 23:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0