keep it loud!

På fredag är det dags för endagsfestivalen Keep it Loud i Linköping. På festival området kommer ni att hitta mig och mina senast alster. Jag har under sommaren arbetet med att förnya sommarens godbitar till mysiga och användbara höstplagg. Jag har funnit min inspiration från mina tidigare plagg och mina tankar om en mysig och skön höst. Jag ser fram emot att låta hösten komma krypande. Mina plagg är skapade för att inspirera höstens gråa dagar till att bli mer än bara en går dag. Jag vill göra kläder som inspirerar till att frambringa mer personlighet.
Så ta tillfället att välkomna hösten med något nytt till garderoben. shoppa i en trevlig miljö med musik och glada människor!

Fredag i Kungsträdgården i Linköping. Glöm inte det och sprid det till alla ni känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0